جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
کرونا
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
--------------------------------
چه آشوبی به پا کردی کرونا
محبت را ربودی ازمن و ما
تو مسری بودی و کردی سرایت
به جا یا جای هستی کل دنیا
به نازم من مرامت که مردی
نداری کار بر اطفال در هر جا
تویی سوغات پروازی ازچین
نه بنجولی به کیفیت چه بالا
هر آنچه آمده از چین به ایران
گرید اِی تو داری پس ماشا الله
وبا و حصبه و طاعون پر زور
همه مبهوت تو هستند حالا
تو را من میدهم هشدار بشنو
بگیر عبرت تو از حال اِبولا
همه آماده باش و وضع قرمز
چه آشوبی نموده ای تو بر پا
برای تو سرودم یک غزل من
بیا رحمی نما بر شاعر امّا
مثال موج دریا تو گذر کن
از ایران عزیز رو سوی اعدا
تویی مارکوپولو حالا گذر کن
بیا بگذر برو تا چین کرونا
----------------------------
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
|
با عرض سلام جهت اطلاع به استحضار می رسانم که این بیماریها را جنگ بیو تروریسم می گویند و عامل انتشار این بیماریها از جانب اسرائیل است و از این طریق سالانه میلیارد ها دلار به جیب می زنند اعدا یعنی دشمنان انسانیت و مردم که هر روز به یک روش مردم را به مرگ می سپارند گاهی با بمب اتم ،بمب شیمیایی،ویروس های جدید ممنون از لطف شما | |
|
سلام و عرض ادب مجدد خدمت شما استاد گرامی همینطور که امار مبتلایان به بیماری کرونا کاملا غیر واقعی داره اطلاع رسانی میشه این سری صحبتها هم نمیشه مستند باشه. من معتقدم همه خوبن مگه خلافش ثابت بشه. میشود خیلی حرفها زد اما نسبت به کلمه به کلمه مسیولیم به قول حضرت علی حرف در بند ماست وقتی از دهان خارج شد ما در بند سخنان خودمونیم. بله امیدوارم این بلا .سر دشمنان انسان و انسانیت اوار بشه ولی دشمن کجاست هیجکس به یقین اطلاع نداره.
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.