مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
اوج احساس مرا با عشق غوغا می کنی
این دل دیوانه را با بوسه شیدا می کنی
هر شبی را تا سحر با نور عشق خود مرا
همچو پروانه به دور شمع پیدا می کنی
به قلم 🖋 :
#زهرا_میرزایی(ارنواز )
اسفند ماه 98
نقدها و نظرات
درود بر شما استاد استکی بزرگمهر
بسیار خوش آمدید
سپاسگزارم که به مهر خواندید
در پناه حق
درود بر شما بانوی عزیز
بسیار خوش آمدید
سپاسگزارم که به مهر خواندید
در پناه حق
درود بر شما استاد عوضپور والامهر
بسیار خوش آمدید
سپاسگزارم که به مهر خواندید
و تشکر از لطف شما
در پناه حق
درود بر شما استاد میناآباد بزرگوار
بسیار خوش آمدید
سپاسگزارم که به مهر خواندید
در پناه حق
درود بر شما بانوی عزیز
بسیار خوش آمدید
سپاسگزارم که به مهر خواندید
در پناه حق
درود بر سمیرا بانوی عزیز
بسیار خوش آمدید
سپاسگزارم که به مهر خواندید
در پناه حق
درود بر شما جناب موسوی گرامی
بسیار خوش آمدید
سپاسگزارم که به مهر خواندید
در پناه حق
درود بر شما جناب رجحانی گرانقدر
بسیار خوش آمدید
سپاسگزارم که به مهر خواندید
در پناه حق
درود بر شما استاد عسکری بزرگوار
بسیار خوش آمدید
سپاسگزارم که به مهر خواندید
در پناه حق
درود بر شما بانوی عزیز
بسیار خوش آمدید
سپاسگزارم که به مهر خواندید
در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.