جمعه ۲ آذر
خودکشی شعری از آرش میرزاوند
از دفتر دیوانگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۵۷ شماره ثبت ۸۱۵۲۸
بازدید : ۳۷۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب آرش میرزاوند
|
در انتظار مرگم و دیگر ،زندگی ام
فارغ از امید به فرداهاست
غمی دارد می ریزد به افکارم
که وصعتش به پهنای دریاهاست
سکوت کمی خوش می کندحال مرا
در سرم جنگ و آشوب وبلواهاست
اگر زنده ام ،فقط به اشتیاق مرگ
مرگی که امروز و شاید،فرداهاست
در من کسی به انتظار نشسته است
کسی که سالهاست،بیذار از ادمهاست
روزی خودم را ،به دار خواهم زد
روزی که نزدیک تر از فرداهاست.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب و تشکر از وقتی که گذاشتیدواسه خوندن ممنون جناب عسگری عزیز | |
|
ممنون از همرایتون دوست عزیز | |
|
ممنونم از همراهیت دوست عزیز | |
|
ممنونم لطف دارید درود برشما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ان شاءالله سال ها به شادی و سلامتی زندگی کنید...
هرچند غمگین اما قطعه ی زیبایی سروده اید
دستمریزاد
و... پاینده باشید جناب میرزاوند گرامی