صبح بخیر زندگی
سلام بر روزی
که
در شا ن و اندازه ی زندگیست .
سلام بر شنبه.
شروعی
که در امتداد
جمعه ای که به انتظار یارگذشت .
و اما
"امیدی"
به
طلوع .
جنب و جوش و
نشاطی ز شورِ دیگریست .
هیاهوی آشیانه ی
حواصیل ها
نشان از زایش و پویش دیگریست .
؟___
سلام زندگی
سلام. سلام. سلام
سلام خنده های گل،
در زیر سرماهای
استخوان سوز
زمستان زندگی .
سلام
فنجان های لب سوز
چایی های قند پهلوی
سفره های پهن زندگی . ____
زندگی
یعنی
رضایت
خرسندی و شکر گزاری
در خوان گسترده ی
ز ن د گی
یعنی
زن. مادر
تولد
پویش . -------
و
چالش های
زندگی.
به معنای واقعی
یعنی دست پدر
و نفس های یاعلی گوی پدر،
همین
زحمت ها
دغدغه ها ی خوش زندگی.
یعنی. آمین. آمین
گفتن ها
به آرزوهای قشنگ زندگی.
____
ایده های پر از
"امید" و
"فرح "بخشِ
زندگی .
____
عشقِ
بی واقفه
به
تکخال
" زندگی "
!!
سروده و نوشته ی -
روح انگیز امیدی - فرح. - شیراز
شنبه شروع همین زندگی .
لطفا
بخوانید و بشنوید
با گوش دل
و لذت ببرید.
به شرطِ
الهی شکر و آمین
فقط همین.
1398/11/19