جمعه ۲ آذر
خرد کیش شعری از رحمان حقدوست
از دفتر یک نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰۳:۴۷ شماره ثبت ۸۱۰۲۸
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب رحمان حقدوست
|
همه انکار تو أند
به انتقام دروغ خویش
همه تو را خواهند کشت
به نقصان درون خویش
همه سد راه شوند
چو نیافتند راه خویش
همه چاکر شوند
چو بینند تو را بیش
خرسند شوند همه
چو باشی خسی در پیش
تن به زخم کین همه خونین
کوشند همه بر قلب تو نیش
این جماعت جاهل نخواهند
خیر تو بر صلاح خویش
گر همه چنین اند و چنان
تو بجوی خرد را آئین و کیش
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگوار پیام اثر تاکید دارد بر بی تفاوتی به انسانهای منفی اطراف، گر همه چنین و چنان باشند مهم نیست مهم اینست که انسان به راه خرد باشد. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.