جمعه ۲ آذر
فصل بلا خیزان شعری از اکرم بهرامچی
از دفتر سرزمین کاوه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۲۹ شماره ثبت ۸۰۵۵۵
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب اکرم بهرامچی
|
صدای برگ های خشک در آغوش ِ پاییزان
صدای ریشه و خاک است ، دست افشان و گل ریزان
صدا نزدیک تر از سنگر ِ تاریخ می آید
به گوش نسل ِ مبهوتی در این فصل ِ بلا خیزان
وتصویری که انگار از هجوم ِ صحنه جا مانده
میانِ قاب ِ تبداری ، عرق ریزان .... عرق ریزان
خروش زخم های تازه و تن پاره های درد
صدای های و هوی ِ حیدری های قلاویزان
صدای پیش مرگانِ ِ غیور ِ کرد می آید
صدای کاک عبدالله ها در قاب ِ پاییزان
جوانمردی ، بروجردی ، جلال ِ بارنامه تا
خروشِ آسمان گرد ِ یَلان ِ کرد، تب ریزان
چرا بال ِ کبوتر ها ی خونین را نمی بندند
پر ِ پروازشان در حسرت ِ اوج است آویزان
نگاه دفتر ِ پاییز را بستند در یلدا
و یلداهای بسیار ِ مناجات ِ سحر خیزان
چه می خواهی از این اسطوره های قاب ِ دلتنگی
بخواب ای درد در افسانه ی خاموش ِ شبدیزان
اکرم بهرامچی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام آقای استکی عزیز شما محبت دارید ممنونم | |
|
سلام خانم وفائی عزیزم سپاسگزارم از لطف و محبتی که دارین دو مجموعه از من به چاپ رسیده یکی کتاب جای پای خدا که در حوزه هنری موجود هست و یگری انگار باران حرف دارد که چاپ بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کردستان هست در کتابهای: زخم سیب / شهر سیبها/ حنجره های سرخ/ کازیوه/ امواج ارغوانی/ کوچه پر از عطر نام تو/ همسفر با پاییز/ حکایت باران/ اشعار منتخب جشنواره های مختلف کردستان اشعار منتخب منطقه ای غرب کشور غدیریه (بناب) / اشعار منتخب انتظار غرب کشور / ووووو اما از همه قابل دسترس تر از طریق گوگل وبلاگ اکرم بهرامچی جای پای خدا یا مجموعه اشعارم در شاعران پارسی زبان یا در اشعار سایت امام هشتم / یا آوای دل میتونید اشعارم رو اگر دوست دارید مطالعه کنید ممنونم از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود