جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر کامران اسفندیاری تخلص آبتین
آخرین اشعار ناب کامران اسفندیاری تخلص آبتین
|
دوست دارم ببینمت
برای آخرین دیدار
مثلا خیلی اتفاقی درون کافه نشسته باشی
میز روبه رویت هم خالی باشد
بیایم و بنشینم و در چشمانت زل بزنم
خوب میدانم که با دیدنم اشک خواهی ریخت
بی مقدمه بگویم دوستت داشتم
ولی دیگر ندارم.!
بگویم
من کسی را که فکر میکردم دیگر مانند او پیدا نخواهم کرد را از دست دادم
و تو کسی را که با تمام وجود دوستت داشت...
میدانم سکوت خواهی کرد
میدانم توان حرف زدن در مقابل کسی که برای خداحافظی آمده است را نداری
میز را کنار بزنم و با لبخند بگویم قهوه ات سرد شد!
بلند شوم، بروم و زیر لب با بغض بگویم خداحافظ
قطعا با چشمان پر از اشک مرا تماشا خواهی کرد و رفتنم را خواهی گریست
از کافه که رد شدم
دیگر مرا نخواهی دید
و نخواهی فهمید که برای گفتن این چند جمله
چقدر اشک ریخته ام...
#کامران_اسفندیاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.