خدای پاک من یکتاست
تو ره گم کرده ای ، از بهر هرچیزی خدایی ساختی اما ،
خدای پاک من یکتاست
کبر بر تو حاکمست ، دیدم که سجده میبری برخویشتن اما ،
خدای پاک من یکتاست
خدای من پُر است ازآنچه تو، آنرا تمنا میبری اما ،
سوی غیر او نظرداری ،
سوی هرآنچه مشتی بی سروپاست
خدای قدرتت ، پیش خدایم ، مثل موری بیش نیست
خدای عشق تو ، پیش خدایم ، مرغ عشقی بیش نیست
خدای مهربانی تو ، در نزد خدایم ،
کودکی نوپاست ، از آن بیش نیست
خدای گرمی ات ، پیش خدایم ،
شمعی، شاپرک سوزست ، ازآن بیش نیست
خدای دست ودلبازت ، در نزد خدایم ،
حاتمی طائی ، نهایت بیش نیست
تمامیِ صفات خوب ، ادغام به پسوند " ترین " ،
کلکسیون اش ، درخداوند من است
همه نیکی ها وزیبایی ، مجموعش ،
درخداوند من است
من قیامم، من رکوعم، من سجودم، بهر آن زیبا خدای عالمست
همه چیزی که فکرت را ربوده ،
ازکنارش بگذر، چونکه سراب است
قصه ی عالم ، نویسنده و کارگردان قهارش همانست ،
ازکنارش نگذر. چونکه جز اوهرچه که هست، آن یک سراب است
به وصفِ کس نمیآید ،
همانا از ازل تا به ابد یکتاست و ناب است
او اگر برمن پسندد تا که گَردی گردم درنزدش،
برایم افتخاریست
ع عشقش آنچنان عالیست ، که در،
ش شاهی ش مست میگردم ، که در،
ق قد قامتی تازه، من بمیرم بهراو ،
چونکه بجز خوبیِ و زیبایی، دگر او هیچ نیست .
بهمن بیدقی 98/9/30