شنبه ۳ آذر
اشداء علی الکفار رحما بینهم تقدیم به ساحت سر دار شهید قاسم سلیمانی شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۴۵ شماره ثبت ۸۰۳۲۵
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تو کردی خستگی را خسته با اندیشه و پیکار
به خود می بالد اسلامی که فرزندش تویی سردار
چگونه دشمن خون ریز شیطان دل نمی فهمد
که خون پا ک بازان می کند این راه را هموار
هزاران چون تودارد این وطن پرچم نمی افتد
نگردد خالی از رهرو مسیر عشق با ایثار
تو بودی آنچه می باید تو بردی آنچه می شاید
مگر بالاتر از جام شهادت بود در بازار
تو هستی ساکن دلها قیامت کرده ای برپا
نمی میرد کسی که راه و رسمش دارد استمرار
مبارک باد برتو این مقام و حیرت و غیرت
که مانند تو کم باشند در این عالم بسیار
دلت با مهر ورزان مهر بان با کینه جو ناساز
تو بودی معنی و ثقل اشداء علی الکفار
تو پایانی ند اری این شروع دیگری باشد
حریف ظلم و بنیان برکنِ انگیزه ی اشرار
تماشا کن ببین هر چند می دانم که می بینی
جهان را در قیام آورده خونت ، ضد استکبار
چه زیبا آسمانی گشتی و بال و پرت واشد
در آغوش خدا آرام باش ای خفته ی بیدار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیباست
در وصف شهادت سپهبد سلیمانی عزیز