سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
که به من محبت و زندگی آموخت:
مادر همه ی هستی من باد فدایت
ای آنکه وجودت همه لبریز محبت
با کشتی مهرت برسانم به سواحل
از ورطه ی گرداب بلا و غم و محنت
در ساحل دریای محبت شده ام صید
صیاد من ای آنکه نمودم به تو عادت
پردیس که معنا شدن لطف خدا هست
خواهد که دمادم بزند بوسه به پایت
دلبستگی من همه بر راز و نیازت
محتاج به تابندگی نور دعایت
خوشبختی من لحظه ی دیدار تو باشد
خواهم که شود قلب تو سرشار رضایت
چندیست که من بی تو دراین شهرودیارم
خوش باددلت بی غم و ایام به کامت
دیریست که بایاد تو حیرانم و دانم
برروزنه ی پنجره ها مانده نگاهت
مانند نوای خوش باران بهاران
آرامش روحم شده تکرار کلامت
خواهم زخدایم که بمانی ابدالدهر
پاینده و بی محنت و شاداب و سلامت
امروز که تنهایم و فریادرسی نیست
باشد که به دادم برسی صبح قیامت
9آذر77
سلام
به سایت شعرناب خوش آمدید
زیباست ترانه ی مادر همیشه از ازل
زنده باشید و سرافراز درسایه سارحق تعالی و دعای پدرومادر