دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ابوالفضل پورشریعه (,الف پاییز)
آخرین اشعار ناب ابوالفضل پورشریعه (,الف پاییز)
|
عاشقانه ای تقدیم به همه اساتید محترم و با ارزش شعر ناب ♥️
کافرم دلدادگی دین من است
عاشقی سر فصل آیین من است
شهد شیرین لبانت ای صنم
مرهم لب های مسکین من است
غنچه ی سرخ لبت گر بشکفد
سرور گل های رنگین من است
بارها در موج زلفت جان دهم
جان فشانی رسم دیرین من است
نرگس خوش بوی چشمت یهتر از
دشتی از گل های نسرین من است
محتسب حد می زند زیرا که من
کافرم دلدادگی دین من است
ابوالفضل_پورشریعه
الف_پاییز
|
|
۰ شاعر این شعر را خوانده اند
نقدها و نظرات
|
سلامت باشید استاد | |
|
علیک السلام
خدارحمت کنه سردار رو غزلی رو با عنوان مقاومت در مورد شهادت ایشون سرودم که به زودی در شعر ناب مشاهده خواهید کرد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبا و دلنشینی بود
مبارک همه دوستان عزیز باشد