دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی علیزاده ( الف سکوت)
آخرین اشعار ناب امیر علی علیزاده ( الف سکوت)
|
و عشق سراغاز یک لبخند
نقطه پیوند من با تو.
عشق بی خبر از توطعه می خندد
بی خبر از حادثه می دود
دست ها را به تمنای نسیم می کند باز
بی خبر از طوفان فرش می کند پهن
می نشیند در بیابان
چای می نوشد،
خنده می کوشد.
پا می اندازد
روی پرچین مهربانی.
می کند دست دراز
سیب می چیند
انگور می چیند
و انار.
زیر باران
گوش ها را می برد سمت اهنگی غریب.
عشق دائم در سفر است.
سفر از من به انسان بودن
سفر از غنچه به شکفتن
به اغاز فصلی نو.
در زمستان سر یک قله دور
می خورد نان و پنیر
عشق مثل یک بام
یک اسمان دارد
و هزاران کبوتر.
عشق نقطه پیوند دو انسان با ابدیت بودن هاست.
نقطه اطلاق دو رود
تا دریا شدن است.
بند کفشم را می بندم
زندگی خوابی کوتا ه است
قدر یک شبنم صبح گاه عمر دارد
و در این فرصت کم
مهربانی را، عشق را، لبخند را
به غنیمت دار…
|
|
نقدها و نظرات
|
با عرض درود بر شما ممنون از بزرگواری استاد عزیز | |
|
با درود خدمت شما استاد گرانقدر ممنون از لطف بیکران جنابعالی در پناه ایزد مانا باشید. | |
|
درود بر بانوی پارسی ممنون از لطف شما بزرگوار در پناه ایزد مانا باشید | |
|
با عرض درود ممنون از حضور جنابعالی پاینده باشید | |
|
با درود ممنون از الطاف شما بزرگوار پاینده باشید | |
|
درود بر شما دوست عزیز ممنون از گامهای زیبنده شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.