يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سید احسان موسوی ( سام )
آخرین اشعار ناب سید احسان موسوی ( سام )
|
جدا از نِیسِتانی در سحر گاه
یکی نِی شکوه کردی گاه و بیگاه
که ما تربت نشین بینشانیم
به کوتاهی بلندا چون قد کاه
رها برگی که در باد خزانیم
حزینیم و فرو افتاده در راه
به دل گفتم رفیق همزبانی
که داری آشنایی با شب و چاه
تو شاید سالکی عاشق تباری
شوی شوریدگان را یارِ دلخواه
ولی ما را ندیده پشت کردی
فکندی گوشه ایی با ناز و اکراه
حبیبا نازنین آخر شکستی
به سنگی شیشهی همسایهی ما
تو هم بیگانه بودی نارفیقا
شکستی قلب ما را بارکالله
احسان موسوی
|
نقدها و نظرات
|
درود
سپاس استاد چشمه
بر قرار باشید | |
|
سپاسگذارم استاد دزفولی
پایدار باشید | |
|
درود به شما جناب دزفولی پایدار باشید قلمتان نویسا | |
|
درود سپاس گذار تمجیدتان جناب دهنوی | |
|
درود
سپاسگذار تمجید و دعای خیرتون سرکار خانوم یوسفی
برقرار باشید | |
|
درود
سپاس جناب آبسالان
پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد