جمعه ۲۵ آبان
گریزان از عشق شعری از برات الله شیبانی(آرا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۴۷ شماره ثبت ۷۹۸۸۲
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر برات الله شیبانی(آرا)
آخرین اشعار ناب برات الله شیبانی(آرا)
|
گریزان از عشق
الهی در عذابی سخت عظیمم
از این نامردمی ها دل غمینم
الهی کوچه و برزن برایم
غریب است وعجیب است من کجایم
الهی عقل بر آرا می نهیبد
که باز بیهوده من بی آشنایم
به عقل گویم که ای منطق نگارم
زدست این جماعت بی قرارم
همین ها که علی تنها گذارند
بهای سکه ،دین را جاگذارند
به مکتب آمد ند اما چه حاصل
ببین از عشق گریزانند به غافل
آرا (شیبانی)
استان مازندران ( ساری) تیرماه 1378
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر گرامی ارجمند جناب استکی | |
|
سپاس فراوان گرامی ارجمند جناب انصاری | |
|
سپاس فراوان ارجمند گرامی جناب موسوی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حکیمانه و آموزنده