چهارشنبه ۷ آذر
گاهی بکن با دوستانت صحبتی دیگر شعری از محمد جواد عطاالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۴۳ شماره ثبت ۷۹۸۸۰
بازدید : ۳۹۴ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر محمد جواد عطاالهی
آخرین اشعار ناب محمد جواد عطاالهی
|
ما را از این خلوت ببر در خلوتی دیگر
شاید نباشد عاشقی را فرصتی دیگر
قبلا به تنهایی و حالا به حضور تو
پر کرده جای عادتی را عادتی دیگر
با چشم هایش آهوان را میکند دنبال
شیری که چنگالش ندارد قدرتی دیگر
یک عمر اهل سجده بود و آرزو میکرد
تا خم شود در پیش رویش قامتی دیگر
هربار حسرت میخورم آن چشمهایت را
از چشمهایم می تراود حسرتی دیگر
تا میشوی از آسمانم دور ای خورشید
پر میکشم تا با تو باشم مدتی دیگر
تبعیدی ام در عشق و جایی آشنایی نیست
از غربتی طی میکنم تا غربتی دیگر
شاید که شد آب از لب سرخت دل سنگم
گاهی بکن با دوستانت صحبتی دیگر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.