سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    قوز بالای قوز

    شعری از

    حبیب رضایی رازلیقی

    از دفتر یاس نوع شعر قطعه

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۰۳:۲۶ شماره ثبت ۷۹۵۹۱
      بازدید : ۴۲۸   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

    .
    قوز بالای قوز
    ای که نان را میخوری با نرخ روز
    حق خوری از کارگر یا پینه دوز
    شب چگونه سر به بالین می نهی
    ای وجودت قوز است بالای قوز
    ........حبیب رضائی رازلیقی
     
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۰۹
    درود استاد عزیز
    بسیار زیبا و بجا بود
    مبین مشکلات جامعه
    دستمریزاد خندانک
    حبیب رضایی رازلیقی
    حبیب رضایی رازلیقی
    يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۳
    سلام استاد فرزانه

    حضورتان موجب دلگرمی و خوشحالی
    است
    ممنونم خندانک خندانک

    خندانک
    ارسال پاسخ
    محمودرضا رافعی (رافع)
    شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۳۱
    سلام و درود ، زیبا می نشانی
    کاستی ها را در پیکر شعر خندانک
    حبیب رضایی رازلیقی
    حبیب رضایی رازلیقی
    يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۴
    باسلام بزرگوار

    و زیباتر حضور شما عزیز است
    خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    خسرو فیضی ـــــــــــــــــ  (   خسرو  )
    يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۱
    . با درودی صمیمانه
    . ای وجودت همه قوز بالای قوز . . خندانک خندانک آفرین
    . صد آفرین . . نان به نرخ روز خوری . مال یتیم و پیرزن
    . خوری . . حق کارگر بی نوا خوری . شب مست و ملنگ
    . پیش همسرت خفته ای . . وجدانت را چگونه راضی نگه
    . داشته ای . شرمنده پدر در پیش زن و بچه ندیده ای !! خندانک
    . عجب شعری . . شرم تان باد ای ستمگران . خندانک
    حبیب رضایی رازلیقی
    حبیب رضایی رازلیقی
    يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۷
    سلام بزرگوار برادرم

    بسیار عالی پی نوشت کرده ای
    احسنت
    خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    حبیب رضایی رازلیقی
    يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۹
    مصرع آخر به این شکل تصحیح میگردد

    ای وجودت قوز شد بالای قوز
    به جای کلمه \"است \"شد \"قرار میگیرد
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0