جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر فاطمه عباس زاده (ابدیت)
آخرین اشعار ناب فاطمه عباس زاده (ابدیت)
|
وقتی که عاشق شدم بهار بود..♥️
خوب یادمه.. همون روزای اول عید..
همه چی نو شده بود و از دلم که نگم براتون..گردوخاکشو تکون داده بودم و منتظر یه معجزه به اسم عشق بودم که اتفاق افتاد☺️
حرفاش،شعر خوندناش،محبتاش دونه به دونه شکوفه شدن و رو تن ضعیف و دخترونه ام جاخشک کردن.
انگار حول حالنا الی احسن الحال فقط وفقط شامل من میشد. حال و هوایی که بهاری تر از هربهاری بود
بهار ما رو سپرد به دست تابستون، عشقش حالا تو وجودم رشد کرده بود،
بزرگ شده بود و همه ی تنمو گرفته بود،
ریشه درخت عشق تو دلم محکم محکم شده بود
حالا مگه طوفان میتونست حتی تکونش بده این درخت به عشق رسیده رو؟!
رسیدیم به پاییز
راستشو بخاین پاییز فصل قشنگی نیست.
برگای سبز که زرد شدن،منم کمرنگ شدم..
برگا که از درخت جدا میشد و روی زمین ریخت،دل منم بارها ریخت و زیر پاهاش له شد
من خیلی سعی کردم واسه نگه داشتن و بودنش.
ولی خب کدوم برگی واسه درخت میمونه تو این پاییز لعنتی؟!
رفت و منو سپرد به دستای زمستون
یه زمستون سرد و ابدی
باور کنید پاییز قشنگ نیست
هیچوقت نبوده😊💔
#فاطمه_ابدیت
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان از لطفتون جناب | |
|
روزگارتان بخیر حقیقتا اصلا توجهی به دسته بندی نکردم، عذرخاهم و بله حقیقتی بود که از دل آمد سعی داشتم که بنویسم و در قلبم تمام شود که شد ☺️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.