سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        شهر تهران

        شعری از

        اصغر محمودی( مور )

        از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۳ شماره ثبت ۷۹۵۶۸
          بازدید : ۴۳۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اصغر محمودی( مور )
        آخرین اشعار ناب اصغر محمودی( مور )

        شهر
        شهر تهران 
        شهر آشوب 
        شهر ماشین 
        شهر خاموشی دم صبح 
        شهر خوابیدن 
        تا لنگ ظهر 
        شهر واگن زیر خاک 
        شهر مترو 
        خاوران 
        شهر شوش و مولوی 
        شهر تریاک و حشیش 
        شهر سرقت 
        اختلاس 
        شهر یک تن را هزاران پست و کار 
        شهر بیکاری 
        آس و پاس 
        شهر عریان تر شدن 
        مانتو بی دگمه شدن 
        چاک آنجا ول شدن 
        حوری شدن 
        شهر ساختن بی حساب 
        سر برآوردن 
        از زیر خاک 
        شهر کربن 
        شهر دود 
        شهر مسموم از وجود 
        جان سپردن 
        آرام 
        در سکوت 
        شهر تهران 
        شهر دود 
         
        اصغر محمودی ( مور )
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۲۴
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
        دستمریزاد خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۱
        با سلام وعرض ارادت
        هزاران
        درود شاعر گرامی
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        اصغر محمودی( مور )
        اصغر محمودی( مور )
        شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۷
        سلام و عرض ادب ارادت دارم بزرگوار
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0