جمعه ۲۵ آبان
جام شکرریز شعری از فروغ فرشیدفر
از دفتر داستان عشق نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷ شماره ثبت ۷۹۰۷۶
بازدید : ۶۳۵ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب فروغ فرشیدفر
|
شب هرشب ودم هردم و دل هرنفس از یاد تو لبریز
عشقت به دلم حاکم و شوقت به سرم سرکش وسرریز
ای جان جهان، مستی پنهان ، تو کجایی
دردم بستان، ای نفست جام شکرریز
فروغ فرشیدفر
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما جناب زارع شبتون پرستاره ، روزتون دلچسب وکام دلتون شیرین
🙏🙏🙏🙏 ⚘⚘⚘⚘⚘ | |
|
سلام بانو فیروزی جان ارادتمندو متشکرم🙏⚘⚘⚘⚘ | |
|
درود بانوی مهر. لطفتان رسید . ممنونم ازشما.. مانا باشید. 🙏🙏⚘⚘⚘⚘⚘ | |
|
ممنونم جناب خسرو بیگی ای عشق تورا دارم و داری جهانَم....
⚘⚘⚘⚘⚘ | |
|
سلام ودرود. متشکرم جناب رنجبر | |
|
سلام ودرود. ممنون ازلطفتون. | |
|
سلام ودرود شیرین کام باشید⚘⚘⚘⚘ | |
|
سلام جناب بهرامی عزیز ممنون ازلطف نگاهتون🙏🙏🙏⚘⚘⚘ | |
|
درود برشما بانگاه پرمهرتون🙏🙏🙏⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری خوش آهنگ و پر احساس
آفرین بر این طبع روان و ذوق سرشار
جام احساستون لبریز