يکشنبه ۲۷ آبان
عشق پیری شعری از زهرا مددی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۲۲ شماره ثبت ۷۹۰۱۳
بازدید : ۵۳۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب زهرا مددی
|
از چه رو عاشق شدی، ای پیر نادان صبور؟!
من دگر فرصت ندارم، یک قدم مانده است به گور!
در جوانی پر بودم از شوق دیدارت، ولی
با غرورت آن زمان بودی ز عشق من بری!
آن زمانی که تو زیبا بودی و من هم همی،
می تراوید از نگاهت بر نگاه من غمی!
حال که گشتی تو زار و موی تو گشته است سپید!
یافتی من را برای درد خود چون مرهمی!
داری اکنون یک عصا در دست و یک عینک به چشم!
از فراق دلبر پیری چو من، گشتی تو مست؟!
نه دگر بگذار تا روز قیامت صبر کنیم
شاید آنجا دلبر زیباتری پیدا کنیم!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود