دوشنبه ۲۸ آبان
می گذرم شعری از زهرا مددی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۲۵ شماره ثبت ۷۸۹۰۸
بازدید : ۳۶۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب زهرا مددی
|
آرام و بی صدا می گذرم،
تنها نگاه می کنم و می گذرم،
دردهایم را پنهان کرده و
لبخندی بر روی لب می نشانم
بی هیج سخن می گذرم،
خداحافظ ای اهل دنیا:
شاید تنها پیغام چشم هایم باشد!
متاسفم برای آنها که نشناختنم
اما چاره چیست؟
باید رفت و از دور نگاه کرد!
آیا خدا اینگونه خواست؟
آیا تقدیر این بود؟جمله ای است که همیشه در ذهنم می چرخد!
چه می شود که تو خوب باشی و بد جلوه گر شوی!
نمی دانم
خواستم جلوی شکستن دلم را بگیرم
اما نشد، نتوانستم
وقتی کسی را دعا می کردم که عاقبت به خیر باشد و او از من بیزار بود،
تنها به خاطر تکیه بر غیبت بدکاران و حسد حاسدان!
عجب اتفاق عجیبی! چه دنیای بی رحمی!
یادت هست می گفتند دل به دل راه دارد! جمله ای مسخره و دروغ!
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود و سپاس از متن های جالبی که در بیان حقیقت دنیا یادآور شدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
عیدتان مبارک