يکشنبه ۴ آذر
وامانده گی شعری از اصغر محمودی( مور )
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴ شماره ثبت ۷۸۶۹۵
بازدید : ۳۹۶ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر اصغر محمودی( مور )
آخرین اشعار ناب اصغر محمودی( مور )
|
در شهرتان گشتم ولی
آهنگری پیدا نشد
در سرزمینی این چنین
خورشید و شیر پیدا نشد
رفتم ز اترک تا ارس
مردم چنان چون خار و خس
آلوده در خوابی عمیق
افسوس و دردا و دریغ
جادوگران ارباب نان
در سحر و جادو شهرتان
قانون جنگل مشق شب
افتاده گان را یک لگد
آفتابه دزدان در قفس
اشترخوران در قصر و حض
تا کی چنین بیهوده گی
تا کی چنین وامانده گی
مردان این ایران زمین
در حال خوابند و قمار
شاید زنان کاری کنند
شمشیر رستم تن کنند
در شهرتان گشتم ولی
شیران زن دیدم همین
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.