دوشنبه ۵ آذر
یاد دوست شعری از مجید مصطفوی (ماجد)
از دفتر دیگر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۲۱ شماره ثبت ۷۸۶۶۳
بازدید : ۸۱۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مجید مصطفوی (ماجد)
آخرین اشعار ناب مجید مصطفوی (ماجد)
|
قسم به آن روز در نیمه پاییزان
که برف نمی بارید
اما سرد بود و
برگ ریزان...!
قسم به بهت و حیرانی یاران
و حضور آنان
و خاک پریشان که
از دل زمین رویید...!
قسم به سکوت دختر
و اندوه و بیم
و گریه های خواهران
و ناله های "یتیم شدیم"...!
قسم به کفن سفید
و تربت غریب
و او که
در میان خاک آرمید...
قسم به پژواک لااله الا الله
و صورت پژمرده برادر
و تاریکی ونحسی آن روز سیاه...!
قسم به آسمانی که تیره شد
و ابرهایی که
بغض کردند و نباریدند
و چشمانی که
بغض دیدند و باریدند...!
و قسم به تمام برگهای زرد و نارنجی
و تمام صف های رنگی
و تمام اشکهای بیشمار دلتنگی...!
که
یادش در دلهامان
و مهربانی اش در یادهامان
همیشه میماند...
ماجد
پ.ن. برای درگذشت مجیدآقا
|
نقدها و نظرات
|
درود بر چشمه زلال ممنون از لطف و حضور شما | |
|
درود بر جناب انصاری گرانقدر سپاس از حضور شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود
روحش شاد