جمعه ۲۵ آبان
دلم از دیدن تو ( قصه های عاشقی) شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ۱۱:۱۶ شماره ثبت ۷۸۵۸
بازدید : ۱۰۳۷ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
دلم از دیدن تو
با یه بار سیر نمیشه
بیا بنشین عزیزم
دل با تو پیر نمیشه
دلم از بودن تو
با یه عمر سیر نمیشه
خواب من بدون تو
دیگه تعبیر نمیشه
قصه های عاشقی
داره باورم میاد
هر چی که خونده بودم
داره بر سرم میاد
میدونم که مثل تو
دیگه پیدا نمیشه
جمله ی دوست دارم
بی تو معنا نمیشه
دیگه غُر نمی زنم
به کسی که عاشقه
چون حالا خوب میدونم
که داره چی میکشه
قصه های عاشقی
داره باورم میاد
هر چی که خونده بودم
داره بر سرم میاد
تو پر از وسوسه ای
من پر از چشم ونگاه
من چه ها که دیده ام
شده ام غرق گناه
بی خیال این و اون
من فقط تو رو میخوام
از همه دل میکَنم
که فقط با تو بیام
قصه های عاشقی
داره باورم میاد
هر چی که خونده بودم
داره بر سرم میاد
|