يکشنبه ۴ آذر
قابی برای دل شکسته ام شعری از بهزاد ساوانا
از دفتر اولين شب شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۷۸۵۳۸
بازدید : ۳۰۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهزاد ساوانا
|
همه به دنبال عکسی
برای حرفهایشانند
من به دنبال قابی
برای دل شکسته ام
همه در جستجوی عذری
برای گناههایشانند
من به دنبال راهی برای
باز کردن بخت بسته ام
همه به دنبال یافتن اکسیری
برای جوان ماندنشانند
من به دنبال کوره راهی
چونکه از سفر بازمانده ام
همه در پی خبری برای
افزودن بیشتر مالشانند
من به دنبال دلخوشی
برای ادامه زندگی دست و پا شکسته ام
همه به دنبال نابودی خزان
آرزوهایشانند
من به دنبال بهار
دل سنگ یار رفته ام
همه به دنبال دلیلی موجه
برای عاشقی هایشانند
من به دنبال دلیلی
برای دل همیشه تنها مانده ام
....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت و زیبا بود