جمعه ۲ آذر
یاد خدا شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ۰۵:۵۸ شماره ثبت ۷۸۲۷۵
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
یاد خدا
بی عشق خدای خود که ام ؟
نیستی ام من
بی ذکر خدای خود کدامم ؟
یک بیخودِ بی نام و نشان زهستی ام من
بی پاکی نفس ؟
یک عالمه هیچستان، پوچستان، غربت زده ام من
بی یاد خدا ؟
دور ز هرچه با طراوت
با یاد خدا؟
پر ز صفا و پاکی ام من
بهمن بیدقی
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ادب سپاسگزارم متقابلاً من هم تسلیت عرض مینمایم | |
|
باسلام وعرض ارادت خیلی ممنونم از نگاه و نظرتان متقابلاً من هم تسلیت عرض مینمایم
| |
|
باسلام وعرض ارادت بسیار شعر زیبائیست سپاسگزارم متقابلاً من هم تسلیت عرض مینمایم
| |
|
با سلام و عرض ادب سپاسگزارم از شما خیلی لطف دارید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و زیبا بود
دستمریزاد
ایام تسلیت