يکشنبه ۴ آذر
تشنه ی خدا شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ۰۵:۳۱ شماره ثبت ۷۸۲۵۴
بازدید : ۳۶۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
تشنه ی خدا
ای غریو بی غریوان
ای غریب آشنایان
ای سپیده در سیاهی
ای تو که نور جهانی
تو حبیب بیدلانی
دل به قربانگه بیارید
جان نعش مرده آید، زنده تر از عالم خاکی و فانی
این تن پژمرده باید روز دیگر جان ببازد
پیش اَقدام تو پاکی که پُر است از پُر خدایی
آی بیانی که سکوتی
ای سکوتی که بیانی
تو به دنیا تک خدایی
که به شرک ، آید تباهی
دوستدار آن جدایی ازتب دنیا ، به سوی این معانی
معنی عشقی که جویم
معنی عمری که پویم
معنی زیستی که گویم
تا بیابم بهترینم، آن خدایی که " ترین های " خیالم را کند هر دم معانی
بهمن بیدقی
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و احترام بزرگوارید سپاسگزارم | |
|
باعرض سلام واحترام انتخاب شعرهایتان همچون شعرهای خودتان عالیست ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و درود برشما ممنون از آرزوی خیرتان ، با دلداری دوستانی چون شما ، دل قوت می یابد و به ادامه راهش دلگرم میگردد ، تا خدای مهربان چه خواهد و چه پسندد ، و مطمئناً هرآنچه بپسندد بهترین است. ممنون از شما استاد گرامی ، از محبتتون سپاسگزارم . | |
|
با سلام و عرض احترام از لطف بیکرانتان سپاسگزارم . محبت دارید | |
|
باسلام احترام ممنونم از نگاهتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.