جمعه ۲ آذر
پنج بعلاوه تو (5+تو) شعری از موسی حسین پور
از دفتر سیگار خاموش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۴۶ شماره ثبت ۷۸۲۰۹
بازدید : ۵۱۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب موسی حسین پور
|
روزهای طولانی
گرما
گرانی
تحریم ها
روحانی
و
تو
همه دور هم جمع شده اید
اما من را که میشناسی... بعید میدانم
من
گوشه ای تنها بابی خیالت ایستاده ایم
آلزایمر هم بد دردیست این روزها نامت را از خود میپرسم
راستی چه بود نام تو
نه.. نه
کجا بود کجا دلم ناگهان غرق نگاهت شد
میدانم کار کار اوست
همانجا زیر همان درخت
سکوت محض
محو شدن دیگران برای همیشه
همانجا
که در خلأ خود به سر میبردم
همانجا بود
او ناگهان چنگی انداخت و سینه ام را از هم شکافت
کار تک تک مولکول هایش است
نفسی داد اما نفسم را گرفت
هر چه یادم نباشد او را خوب یادم هست
مگر میشود او را فراموش کنم
لبخندت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
مبین مشکلات جامعه ما