چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا رستمیان (راموز)
آخرین اشعار ناب علیرضا رستمیان (راموز)
|
قدم ها با قلم
چه سنگين و سخت
چه تند و بي پروا
همگام کردم
قامت، افراشته داشت
گاه مي خراميد در احساس يک لبخند
گاه مشعوف يک شعر
تازنده در شور و شعور
گاه اما ملول و رنجور
***
تقدير اينست که قلم به دستان و قداره به دستان
نه جوهر مشکين اين
و نه خون رنگين آن
نرود در يک جوب آبشان
انگ محارب بر گردن آويزند چون يوغ
حکم الحاد و تکفير دهند
چوبه ي اعدام را عَلَم
قلم کنند پاي اين قلم
--------
(راموز) - اردیبهشت 1391
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ، بنده نوازی میفرمایید | |
|
قلمی که دم از حقایق میزند ، محکوم است به شکستن ... درود بر شما | |
|
درودتان باد ، سپاس از دعوتتان | |
|
تشکر از حسن نظرتان. درود | |
|
درود | |
|
نصیب ما هم از عشق همان مرگ شد. روحش شاد | |
|
درود بر شما. ممنونم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا نگاشتید
دستم را قلم میکنم و قلمم را از دست نمیگذارم.
دکتر علی شریعتی