جمعه ۲ آذر
رونق معرفت شعری از داود باقرزاده(غمین)
از دفتر غمین عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ۱۶:۲۷ شماره ثبت ۷۸۱۶
بازدید : ۱۰۴۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر داود باقرزاده(غمین)
آخرین اشعار ناب داود باقرزاده(غمین)
|
بی خود زخویشم و بیدار تا سحر
ای دل بسوز تو از پای تا به سر
از مردم زمانه غمی دارد این دلم
آتش فتاده در دل و سوزانده خشک وتر
هرکس دلی شکست و دگر متهم نمود
بیچاره مردمی که چنین گشته در بدر
با حیله و تزویر و با ریا و تباهی
ازروی جفا سرو وفا کشته با تبر
رونق فتاده بین تو زبازار معرفت
کس را زکس نبوده زافتاده ای خبر
هر صبح وشب و نیمه شبان در پی نماز
حیف این نماز را که فقط خم شود کمر
آشفته توشه گیر و تو بگذر زاین دیار
از دست مردمی که چنین گشته بی هنر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.