سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تیر چشم

    شعری از

    محمد شمس باروق

    از دفتر ره عشق نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۴۰ شماره ثبت ۷۷۷۵۴
      بازدید : ۴۵۰   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

     
    تا تیری از چشم نازت جدا شد
    در میان سینه ام انگار  جا شد
    بار غم بر دوش دل سنگین شد
    از عشق تو این بار در دل صفا شد
    سالها مهر تو را در سینه جا کرده ام
    مخزن اسرارمن ناشناس آشنا شد
    عاشقم بی تو دنیا را نمی خواهم دگر 
    مست راهم بی تو دل  بی نوا شد
    دوست  دارم تورا نازنین از جان و دل
    کینه اغیار از  گوشه قلبم  فنا شد
    بالب خندان گشودی درب مهرت بر دلم
    هر چه میخواهم تمامی مال ما شد
    غیر مهرت در دلم چیزی نخواهم دگر
    اشک چشمم در نگاهت  بی ریا شد
    شد شکوفا غنچه دل از نسیم مهر تو
    عندلیب باغ دل بس خوش صدا شد
    هیچ پندارم نبود لطفت مرا یاری کند
    لطف تو  همچنان شامل مرا شد
    نازنین نازم به نازت ناز تو باید کشید
    شمس چون نازت کشید باصفا شد
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۳۹
    درود بزرگوار
    مناجاتی بسیار زیبا و عارفانه بود
    دستمریزاد خندانک
    رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
    چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۹
    درود بر شما بزرگوار
    احسنت بر شما بسیار عالی
    فقط یک نکته البته با عرض پوزش از شما ؛ چون سرودهٔ جناب عالی غزل می باشد در مصرع اول
    بیت اول قافیه از قلم افتاده و یک مقداری ریتم و اهنگ سروده
    سنگین می باشد
    سلامت و بر قرار باشید ان شاالله
    محمد شمس باروق
    محمد شمس باروق
    چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۷
    خندانک ممنونم
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۴۴
    دریا خروش اشعارتان همیشه
    جوشان باد
    برقرار باد
    استوار باد
    شاعرواستاد بزرگوار
    خندانک خندانک خندانک
    لیلا امریاس(پریسا)
    چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۲۵
    درود خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0