دوشنبه ۵ آذر
راه ابریشم شعری از میلاد حافظ
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۰۴ شماره ثبت ۷۷۷۴۲
بازدید : ۴۲۸ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب میلاد حافظ
|
مثه رقص تن قاصدکی در باد
اسیر عشقتم اما رها و راحت و آزاد
شبیه راه ابریشم که تاریخو بغل کرده
دلم با موج موهای تو هرجایی سفر کرده
ندارم توبه از اینکه گناهت گردنم باشه
اگه حتی جهنم هم توی تقدیر من باشه
سر موهاتو می بافم به دنیای خودم تا که
به عشق تو نفس دارم دلم دنبال تو باشه
همه روزامو با فکر تو تحویل شبم میدم
نمیدونم شبا خوابم یا بیدارم، نفهمیدم
از الماس چشای تو یه کوه نور میتابه
تو که پلکاتو میبندی یه دنیا با تو میخوابه
یه کاری با دلم کردی که هر روز با تو درگیرم
یه جوری عاشقم کردی که نه زنده م نه میمیرم
ته چشمای تو اَمنه، نگاهت رو نگیر از من
نفس از تو شروع میشه، یه دم از تو یه دم با من
تو که فصل خوش عشقی تو که آهنگ بارونی
بیا و کوچه دل رو بکن بازم چراغونی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.