جمعه ۲ آذر
پروانه و من شعری از یحیی بزرگی پور
از دفتر قلم نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ۰۷:۲۷ شماره ثبت ۷۷۴۰۹
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب یحیی بزرگی پور
|
پروانه ای اسیرم بود ، رهایش کردم
به آنی دستگیرم بود ، جدایش کردم
انگار بند وجودم بود ، صدایش کردم
چه زیبا هم عمرم بود ، فدایش کردم
یحیی بزرگی پور
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت زیبا بود