جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده زهره باقی تخلص زهره
آخرین اشعار ناب سیده زهره باقی تخلص زهره
|
تو را دزدانه می بینم نهانت می پرستم من
که هستی تو؟ که از شوقت نهانی شاد و مستم من
تویی در خاطر من در تمام لحظه ها ای عشق
تو ای غافل زمن همواره با یاد تو هستم من
بیا درب قفس بگشا حصار هجر را بشکن
که تابینی که غیراز تودل ازهرغیر بگسستم من
اسیرم سالها در برزخ تلخی گرفتارم
همان سروم که میگفتی زهجرانت شکستم من
#سیده_زهره_باقی
#برشی_از_یک_شعر
|
نقدها و نظرات
|
درودتان گرامی سپاس گزارم به مهر خواندید🌷 | |
|
درودها بزرگوار مهرتان را سپاس دارم 🌷 | |
|
درود سپاس از دقت نظرتان مانا بمانید ⚘ | |
|
درودها گرانقدر مهر حضورتان را سپاس دارم ⚘ | |
|
درودتان ادیب گرانقلم مهر حضورتان را سپاس دارم
| |
|
درود و احترام بزرگوار زیباتر مهر حضورتان است نویسا بمانید و مانا 🌷 | |
|
اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنم اوست گرفته شهر دل من به کجا سفر برم #مولانا درودتان بزرگمهر ادیب مهر حضورتان را سپاس دارم🌹 زاد روز خجسته ی شاعر و عارف شهیر علم و ادب جهان گرامی باد🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود