يکشنبه ۲۷ آبان
زمانـــــــهی مـــــــوعــــــــود شعری از علی رفیــــعی وردنجانی
از دفتر آئینی/ حماسی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۰۰ شماره ثبت ۷۷۱۳۷
بازدید : ۵۴۴ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
﷽
نبرد کردن با شیعیان ندارد سود
کسیکهحمله کند زودمیشودنابود
سران کافر غربی که آتش افروزند
شدند تپّهی خاکستری که دارد دود
جوان کشور ایران مقاوم و پویاست
مقاوم استچوکوه و رونده استچو رود
چه در دفاع مقدس چه در دفاع حرم
نثار حق کند او جانِ خویشتن را زود
به لطف این شهدا شهرها گلستان اند
پُر از گلاب،پر از مُشک، پر ز عنبر و عود
به یاری شهدا انقلاب پا برجاست
رسد به زودی زود آن زمانهی موعود
"اِنشاءَاَلله"
.............................
علی_رفیعی_وردنجانی
۱۳۹۸/۰۶/۲۶
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
روز شعر و ادب پارسی گرامی باد