يکشنبه ۴ آذر
نیمه ی خالی جهان شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۵۲ شماره ثبت ۷۷۱۱۸
بازدید : ۳۵۳ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
"نیمه ی خالی جهان"
جهان
ساکت نشسته
دستش به زیر چانه
زبان برف بسته
از ققنوس پاییز
چه خواهد زایید؟!
جوجه ها را نشمرده
زمستان رسید
دریغ از برف
این آهسته ی یواشکی ابر
دیگر برفی به زمین نمی چسبد
وصله ی ناجوری شده
یک جای کار می لنگد
چیزی در جیب جهان
کم است
انگشت جهان
به خورشید می افتد
خورشید سر در افق برده
به جستجوی جعبه ی سیاه خاطرات
اضطراب بر روی لبانِ ابر می ماسد
آسمان به زخم هایش نمک می پاشد
چین به ابروی جهان می رسد
بخار می شود
نگاه آسمان تار
مهر مدتهاست که
از زمین رخت بر بسته
من ولی همچنان
درون دلم
آذری بی بدیل
زبانه میزند
نیمه ی خالی جهان
چیست؟!
آن نیمه ی دیگرش
در نگاهم
از عشقی مدام
پُر می شود
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر گرامی نوش نگاه پرمهرتان زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.