چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب مجید (مسافر)
|
تو باید باشی
تا شاد باشم
تا بخندم
تا مغرور ترین ادم روی زمین باشم
تو باید باشی
چون تو هوای بی قراریهایم را داری
تا اوج پرواز یک دوست داشتن و خواستن فاصله نیست
تو باید باشی
تا عشق رنگ حقیقت بگیرد
و لبخندت جهانی را عاشق کند
تو باید باشی
من با عشق تو زیباترین ادم روی زمینم
مرا ببوس
بغلم کن
بخند
مرا به اغوش بکش
من از پیر شدن میترسم
در التهاب اغوش تو زمان به طرز عجیبی می ایستد
مرا بخواه
هر روز بیشتر نزذیکتر عاشقتر
منی که فقط عشق تو را فریاد زدم
بیشتر از احساست بگو
حرف بزن
من برای حرف زدن با تو دنیایی را خواب کرده ام
نگاهم کن
که هیچ نگاهی به اندازه نگاه تو مرا شیدا نمیکند
میبینی من حتی ذره ای از خود برای خودم نگه نداشته ام
ذره ذره وجودم شده تو
دوستم داشته باش
کنارم باش
دستهایم را بگیر
تو دیگر دنیای من شده ای
بدون تو دنیای من تمام است
#مجید_مسافر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود