دوشنبه ۲۸ آبان
ابالافضل شعری از سعیداعظامی
از دفتر یک کلاغ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ ۱۳:۲۸ شماره ثبت ۷۶۹۶۰
بازدید : ۴۵۶ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سعیداعظامی
|
بُودمارا غم یاران وحال روز ودشت کربلا
یکی چون عباس شد تن بی سرودست کربلا
شوریده شور حسینی بردل وجانان خویش
سنگ شود حصار شود دل بی احسان خویشّ
مشت کنید زنجیر زنید سرزباران بدهید
مرحبا چون کربلا دل به شاه خراسان بدهید
گفته ماه بدر آمد گفته،جسم حسینم کجاست
آسمان غرق عزاست،زینبا ختم عزیزم کجاست
این چه حسینیست ک قرنها رفته ودل زاوست هنوز
شهرآشوب دل اشوب چون سینه سرخ اوست هنوز
باز ای نینوا آشوب کن،دل برکوی اوست هنوز
چون درجهان مظلومی مثل حسین است هنوز
باز ناله شهر فغان دارد،چون کودک بی سر دارد
چون این ماجرا مادردارد،ناله دخت بی پدر دارد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود
یا حسین(ع)