جمعه ۲ آذر
ققنوس عشق شعری از انیس دارم
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۰۷ شماره ثبت ۷۶۸۰۵
بازدید : ۵۳۹ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب انیس دارم
|
در این دل
خاکستر ها ب شعله برخواستند
ققنوسِ عشق ، بی پروا اوج میگیرد
ب قله رسیده ،مرا نظاره میکند
چیست این هیاهوی دل
از برای چ ب هیاهو برخاسته؟
مرا ب کدام قصه میکشاند؟
نی نوازان
رقص کنان جامعه کفن پوشیده
ب دور ققنوس میرقصند
خشم ب دل گرفتم
چشده شعر را؟
خدارا چ کس نظاره میکند؟
پیش رفتم
خدارا صدا کردم
انتطار اسمان داشتم
دست مرا از پیش گرفت!
بازگستم ب نظاره ،ب پرسش
نپرسیده مرا ب عشق میخواند...
|
نقدها و نظرات
|
درود ممنون از لطافت نگاهتان | |
|
سپاس سپاس سپاس | |
|
سپاس از شما | |
|
درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود