جمعه ۲۵ آبان
بالش گیج شعری از صمد نجفی ( فتاحی )
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ ۱۴:۳۹ شماره ثبت ۷۶۷۰۳
بازدید : ۴۰۶ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر صمد نجفی ( فتاحی )
آخرین اشعار ناب صمد نجفی ( فتاحی )
|
وقتی،
تو نباشی،
چه فرقی می کند
آفتاب از کجا در می آید
و به کجا در می رود
دنیای من،
که سرش همیشه بر بالش است
بیش از
فاصله ی بین دو شانه ام
نیست
که آنها هم،
از بس
جا عوض کردهاند
فراموش کردهاند
کدامیک شانه ی چپ است
کدامیک شانه ی راست
وقتی،
تو نباشی،
همه چیز، روانی می شود!
( صمد نجفی )
|
نقدها و نظرات
|
🌹🌹🌹 درود بر لطف و محبت شما استاد بزرگوار | |
|
سلام و درود خدمت حضرت عالی 🌸🌸🌸 سپاسگزارم 🙏🌸🌸 | |
|
❤❤❤ خیلی متشکرم دوست عزیز | |
|
د🌹🌹🌹 درود بر لطف و محبت شما شاعر بزرگوار. ممنون از از نگاه زیبابینتان سرکار. لطفتان مستدام | |
|
سپاس و درود بر شما بزرگوار | |
|
🌹🌹🌹 درود و سلام به مرام پر مهرتان استاد عزیز. لطفتان مستدام. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود