فکر کن یه شب خوب ، بخوای بیای پیشم
بگی بریم لب آب ، منم بگم چشم
منم خوبم ، هر جا با تو باشه
انگار رو آبم ، وقتی عشقم باشه
کی مثل ما هم ، شاد و خندونه
حتی با غصه هم ، میتونه بخندونه
عشق که باشه ، زندگی ساده میشه
رویا هم باشه ، واقعی هم میشه
کی مثل ما هم ، شاد و خندونه
حتی با غصه هم ، میتونه بخندونه
عشق که باشه ، زندگی ساده میشه
رویا هم باشه ، واقعی هم میشه
کی مثل من میشه ، فقط عشق تو شه
مثل من عاشق بشه عاشقی سرش بشه
همه عاشق اند ، ولی نیستند
میگند مثل من میشند ولی نمیشند
میگند عشقم ، میگند دنیای من
میگند اصلا هر چی تو بگی عشق من
واسه اینا فقط یه جواب داری
اینه که تو فقط منو دوس داری
کی مثل ما هم ، شاد و خندونه
حتی با غصه هم ، میتونه بخندونه
عشق که باشه ، زندگی ساده میشه
رویا هم باشه ، واقعی هم میشه
کی مثل ما هم ، شاد و خندونه
حتی با غصه هم ، میتونه بخندونه
عشق که باشه ، زندگی ساده میشه
رویا هم باشه ، واقعی هم میشه
کی مثل ما هم ، شاد و خندونه
حتی با غصه هم ، میتونه بخندونه
کی مثل ما هم ، شاد و خندونه
حتی با غصه هم ، میتونه بخندونه
شعر ( یه شب خوب ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.