دوشنبه ۲۸ آبان
دلتنگی شعری از جواد صارمی
از دفتر شروع دوباره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۵۶ شماره ثبت ۷۶۳۱۳
بازدید : ۶۴۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
دلتنگیِ حاکم سرِ تسلیم ندارد
باید برود حیف که تصمیم ندارد
در عمق خیالم شده یک غده ی چرکین
این غده دگر حالت خوش خیم ندارد
افزایش این غمزدگی دست خودم نیست
وامانده چرا دکمه ی تنظیم ندارد
دیوانگی ام را به رخم کم بکشانید
ویرانیِ یک مرد که ترسیم ندارد
قلبی که به جای ضربان عشق به سر داشت
زخمی شده انگیزه ی ترمیم ندارد
زالو شده دلتنگی من ، از بد ایام
از خوردن خون دل من بیم ندارد
#جوادصارمی
🍃
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد عزیز | |
|
درود جناب منوچهری سپاس فراوان | |
|
درود ممنونم بزرگوار | |
|
درود جناب نصرتخواه ممنونم گرامی | |
|
درود | |
|
درود فراوان ممنونم | |
|
درود سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود