پنجشنبه ۱۷ آبان
مدارا شعری از واله مختاری
از دفتر غزلهای شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۴۲ شماره ثبت ۷۶۱۲۷
بازدید : ۷۱۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب واله مختاری
|
مدارا
جناب شعرهای من،کمی با من مدارا کن
بیا وجانِ من باش و مرا درخویش پیداکن
کمی بنشین کنارِ من،مرا واله کن و شیدا
و بعدِ آن تو فکری هم ،برای این دلِ ما کن
ثواب است اینکه دیداری کنی از قلبِ بیمارم
رسیدی پیش بیمارت،بمان،این پا و آن پا کن
دو دستم را بگیر و راهی کوی جنونم کن
سپس،آن جام هستی را بیاور،نذر لیلا کن
تو بانی تمام شعرهای ناب من هستی
بیا دیوان اشعار مرا،با عشق امضا کن
برایم خانه ای بر پا کن از جنس صداقتها
جناب شعرهای من،مرا در قلب خود جا کن!
واله_مختاری
|
نقدها و نظرات
|
خیلی خیلی ممنونم از لطف و نگاهتون به مهر خواندید🙏🌺🌻🌸 | |
|
سپاس بانوجان ممنونم از لطفتون🙏🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ارادت جناب انصاری گرامی ممنونم از لطف شما🙏🌹🌹 | |
|
سپاس از لطف شما به مهر خواندید🌹🙏 | |
|
ممنونم از لطف شما به مهر خواندید🙏🌺🌺🌺 | |
|
بسیار عالی بود غزل نابتون🌺🌺🌺🌺 سپاس از لطفتون ممنون نگاهتون هستم🙏🌺🌻🌸 | |
|
سلام و سپاس از لطف بی منتهای شما ممنون نگاهتون هستم🙏🌺🌻🌸 | |
|
بله،ممنونم از اینکه وقت گذاشتید برای من به دیده منت🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيباست