يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ولی اله بایبوردی
آخرین اشعار ناب ولی اله بایبوردی
|
بار دیگر جبهه و آزادگی
یک نماد عشق هست دلدادگی
ای مسافر ایست من را هم ببر
با خودت بر جایگاهی ماندگی
من شنیدم خاطرات جبهه را
جنگ با خود جنگ با غیر دادگی
باب جنت دیده شد باب جهاد
حب اکبر داشت اصغر راندگی
دشت را دیدم چو دشت نینوا
واجب آمد عشق داری خواندگی
زود این نامه بگیر و ثبت کن
دفتر ایام شد ثبت زندگی
مرگ پایان زمان نیست ای گل ام
مرگ من را بین حسین پایندگی
شهد ناب مرگ رنجوران عشق
خود مثال امر و نهی دانندگی
گر وصال جان طلب کردی بخوان
ذکر و تسبیح دلت در بندگی
بنده آنی که آن گوید به تو
لا تکن عبدک دلا شرمندگی
حرف را فهمی علی را یاد کن
گفت عبدم عبد علم نه بندگی
والیا جنگ احد خیبر و غیر
چون علی دارد خوشا بالندگی
ولی اله بایبوردی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد استکی بزرگوار سپاس از همراهی تان | |
|
با درودی دیگر جسارتم را میبخشید استاد گرانقدر اگر قطعه یا غزل بدون ردیف است پس تکلیف حرف «روی » وقافیه چه میشود گذشته از آن هرچه گشتم برای « ماندگی» و «خواندگی» به تنهایی معنی یافت نشد مگر اینکه بصورت کلمه مرکب باشد مثل - درماندگی و فرزند خواندگی و .................... ---------- علی یارتان | |
|
سلام استاد ارجمند سپاس از دقت نظر زیبایتان در پناه حق | |
|
سلام : .................................... شما بزرگوارید | |
|
سلام استاد ارجمند سپاس | |
|
سلام سرکار خانم یوسفی سپاس از همراهی تان با دعای خیرتان پایدار باشید به مهر | |
|
سلام استاد ارجمند جناب عاطف سپاس از همراهی تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حماسی و زیبا بود
یا علی مددی