سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        دستی بگیر

        شعری از

        مهدی دقایقی (شَه راز)

        از دفتر غزل دان نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۳۸ شماره ثبت ۷۵۹۸۷
          بازدید : ۹۶۶   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی دقایقی (شَه راز)
        آخرین اشعار ناب مهدی دقایقی (شَه راز)

         خدایا هیچ پدری را در مقابل فرزند دربندش مکن
        در این روزها هوایش بدار ُ هرگز شرمندش مکن
        همه در پناه توایم، امّیدمان مهربانی ُلطف توست
        یارب، هیچ پدر ُ مادری را شرمسار فرزندش مکن
         
        هرکه را مینگری یارب غرق امواج این دریا شده
        فانوس راهش شو که گیج ُحیران در این دریا شده
        فکر ُ اذهان عمومی، همگی پُر زِتشویش ُاسترس
        خدایا دریاب ضعیفان را که نان دُرّ این دریا شده
         
        ای آنکه مال ُ ثروت فزونی داری بیا دستی بگیر
        برکتش می دهد افزون، مال تورا بیا دستی بگیر
        توکه دستی بلند داری ُ می توانی دست محتاج بگیر
        جای خرید انواع بیمه نامه، الهی بیمه کن دستی بگیر
        اگر خواهان خرید یک واحد مسکونی، در برج بهشتی
        وقت بازارش الان است برای خریدش،   دستی بگیر
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۴۵
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
        کیوان نصرتخواه
        يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۹
        خندانک خندانک خندانک زیبا و بنا به مشکلات روز جامعه سروده اید خندانک خندانک
        خندانک درودتان خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۴۳
        درودتان
        زیباااااا
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۱۵
        درود برشما خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲

        باسلام وارادت
        اندیشه نابتان همیشه توانا ست
        درود درود
        ادیب دانا وتوانا
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0