وازه ها
ای برادرخواب بودیم خواب ناب
گشت در فرهنگ ما واژه سراب
کرد هزاران واژه را در واژگان
ما که بودیم با تمدن در جهان
پارسی را کرد خراب اندر خراب
شهره بودیم حفظ واژه را ثواب
حال بااین واژها گشتیم عجین
جای پارسی گویشی بس نامعین
جای نقاشی بگوآبستره
برچراغ خانه گو آباژوره
جای ساختمان بگو آپارتمان
تا بزرگ شی در زمین و آسمان
جای شانه برلباس گوید اپل
واژه پارسی بکوبد بر دهل
هر ورم را نام گویند آبسه
بر ویلون سیم سازش آرشه
بایگانی گشت معنی آرشیو
واژه ی انبار گویند نگاتیو
اپوزیسیون نشست جای گروه
جای ضعف گویند فلان دارد آتو
ارگان آمد بشد پاک سازمان
حفظ واژه بود مقدس در جهان
شد اتیکت جای برچسب درکتاب
خواب هستیم خواب ناب در رختخواب
استریل کشت واژه بر پاکیزه گی
رفت فردوسی بسی بر سال سی
جای ورزشگاه نشست استادیوم
واژه ی ضرب الاجل، اولتیماتوم
گشت آسیستان هم معادل دستیار
ما کجاییم ما کجای کاروزار
بالکن خانه برم بیگانه است
گوئیا آدینه هم دیوانه است
نک شده فرهنگ بیرنگ آشنا
واژه فارسی ندارد هیچ پناه
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده بجا و زیبایی را هدیه آوردید
خرم و خوش باشید