جمعه ۲ آذر
در منزلت حضرت علی اکبر(ع) شعری از رحمان رامفر(مهدیار)
از دفتر آیینی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۶ شماره ثبت ۷۵۹۰۵
بازدید : ۶۶۹ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر رحمان رامفر(مهدیار)
آخرین اشعار ناب رحمان رامفر(مهدیار)
|
نسل جوان را به جهان رهبری
جلوه تو هست علی اکبری
سیرت و صورت همه پیغمبری
سنت و قدرت ز ره حیدری
بر خلق و منش می کرد سروری
در جنگ و نبرد شیرمرد رزمنده ای
"مهدیار"جوانی را از او آموخته ای
چو سیره اهلبیت را به خود دوخته ای
۹۸/۵/۹
|
|
نقدها و نظرات
|
موفق باشید بانو | |
|
ممنون از لطف شما استاد به امید موفقیت | |
|
سلام ممنون از لطف شما استاد | |
|
پیروز باشید ممنون از محبت شما | |
|
سپاسگزارم استاد متشکرم که خواندید | |
|
موفق باشی | |
|
سلام همچنین آرزوی موفقیت برایتان دارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.