آرام بیا
ای منتظر هزاره، آرام بیا
خورشیدترین ستاره آرام بیا
چون مردم کوفه باز می خوانندت
آرام به این مردم بد نام بیا
صد دام نهاده اند در راه شما
هشیار بسوی دانه و دام بیا
هرچند که ظاهرا همه منتظرند
زآغاز نگاه کن به فرجام، بیا
*****************
اشتیاق
روی تو را بیاد من انداخت، روی گل
عطر تو را بیاد من آورد، بوی گل
در بوستان ز ناله بلبل، دلم گرفت
ناز تو یادم آمده از گفتگوی گل
شهدی که از نگاه تو نوشیده ام خوش است
چون شبنمی که نوش کنند از سبوی گل
از هر طرف تو را به تماشا نشسته اند
ای روی همچو ماه تو خوشتر ز روی گل
تشبیه صورت تو به گل، اشتباه بود
باید به روی ماه تو، تشبیه روی گل
دست سیه به دامن پاکت، نمی رسد
پروانه ی سیاه ، برد آبروی گل
کی می رسد به قامت بالات، قد سرو؟
کی می شود به نکهت زیبات، بوی گل؟
عالم شنید ناله بلبل ولی ندید
بغض فراق می شکند در گلوی گل
یا صاحب الزمان(عج)گل باغ پیمبری(ص)
دنیا گرفته است ز تو رنگ و بوی گل
#رضـــــازمانیـــــاݩقوژدی
۹۸/۰۵/۰۵ سرودم
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف انتظار