جمعه ۲ آذر
م ، ن شعری از احسان ولی
از دفتر ف ش گ نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۵۸ شماره ثبت ۷۵۸۰۰
بازدید : ۴۸۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب احسان ولی
|
من،من تنها خود منم و همین یه امتیازه واسم
چون منی که در درون منه با منه رحمیم به کسی نداره
اون میتونه تو سرمای زمستون تابستون و بیاره
میخوام به دنیا یاد بدم املا کنن با نفس درونشون
رو این صحنه کاری کن دنیا بخونه با قلب و زبونشون
تو حروف "م" و "ن" هیچ کلمه ای جز "من" ساخته نمیشه
اما میدونی یه من تو تنهاییت هست که به دادت میرسه
حرف "م" و "ن" حروف وفادارین تا آخرین روز عمر
نمیدونی چه حسی داره وقتی به خودت باور میکنی
اونوقته که تو خوبی و بد بودنت قلبتو داور میکنی
تو نمیتونی فوق العاده رو بی من املا کنی عزیزم
وقتی "م" و "ن" بی اسم من هیچه تو جملاتی که عجیبن
هدف از ساخت این ترانه تبلیغ خودخواهی نیست بلکه باور به خود است بیاید به نفسمون اعتماد کنیم و اول از همه خودمونو باور کنیم
حقیقت این است
پدران و مادران ما خواهند رفت
فرزندانمان مارا ترک میکنند
دوستانمان مارا رها میکنند
تنها کسی که تا مرگت میماند کیست؟
بیاید در میان اوقاتی که برای عزیزانمان خرج میکنیم
کمی هم برای دل خودمان وقتمان را بگذرانیم.
تقدیم شما
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود