چند رباعی تقدیم شاعران ارزشمند سایت شعر ناب می کنم 🌹
(سَبَّحَ لِلَّهِ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ)
🙏 شاعر شاعرانه تسبیح تو را می گوید 🙏
🙏 در زمین جوانه تسبیح تو را می گوید 🙏
🙏 نام تو حک شده است بر ورق آبی موج 🙏
🙏 دریا عاشقانه تسبیح تو را می گوید 🙏
( تقدیم به ساحت مقدس قرآن کریم )
🌹 من مسافرم دل به سرایت دادم 🌹
🌹 در اوج گناه تن به ندایت دادم 🌹
🌹 صد مشک به هرسوره تو پنهان داری 🌹
🌹 صد عطر ملیح به آیه هایت دادم 🌹
( تقدیم به روح مطهر حضرت امام رحمته الله علیه )
🇮🇷🖤 با هر قدمت بهشت باران دارد 🖤🇮🇷
🇮🇷🖤 سرزمین من نسیم ایمان دارد 🖤🇮🇷
🇮🇷🖤 من در صف چشمان تو قامت بستم 🖤🇮🇷
🇮🇷🖤سجاده ی من عطر جماران دارد 🖤🇮🇷
( تقدیم به شهیدان )
🖤 صد هزاران گل پر پر شده است 🖤
🖤 دیدگان آسمان تر شده است 🖤
🖤 سجده باید کرد بر این مصراع 🖤
🖤 شعر من الله الاکبر شده است 🖤
( پهلوان واقعی باشیم 🙏🌹 )
🖤 این روز ها امام علی دلش گرفته 🖤
🖤 از غم پوریای ولی دلش گرفته 🖤
🖤 در سینه دارد کوهی از اشک 🖤
🖤 از پهلوان بدلی دلش گرفته 🖤
( عاشقانه )
♥️ ای کاش که عشق به دلم سر بزند ♥️
♥️ معشوق من از راه رسد در بزند ♥️
♥️ پر های مرا شکسته لیکن ای کاش ♥️
♥️ مرغ دل من در آسمان پر بزند ♥️
بسیار زیبا و دلنشین بود ند
دستمریزاد